Lomography!

Ik ben een liefhebster van analoge fototoestelletjes en dus ook zot van al die leuke lomo camera’tjes die je op de site van lomography kan vinden. Ik kocht er eind vorig jaar deze actionsampler:

Hij kostte normaal €30 + €7 tax + 10€ verzendkosten, maar ik had nog 10 piggy points dankzij mijn registratie waardoor ik €9 korting kreeg (registreren kan je hier doen) en op mysterieuze wijze kreeg ik ook nog €2,5 korting waardoor ik uiteindelijk maar €33 heb moeten betalen.

Ook kreeg iedereen in die periode bij zijn/haar bestelling een gratis rolletje Klick Max 200 35mm expired, dus ik ben echt super blij met mijn aankoop!

Had ik iets geduldiger geweest had ik deze camera ook voor €30 offline bij de Giraffe Records in Leuven kunnen kopen, maar dan had ik er geen gratis rolletje film bij gekregen en dan had ik niet over deze webshop kunnen schrijven ;)

2 Responses to Lomography!

  1. […] In een vorige blogpost heb ik jullie verteld dat ik een ActionSampler Chrome op de website van lomography had gekocht. Het leek me leuk om jullie een paar afbeeldingen te laten zien om te tonen wat voor leuke foto’s je er mee kunt trekken: […]

  2. […] was voor mij al een hele uitdaging om eens kleren online te kopen i.p.v. cd’s, dvd’s, camera’s, … , maar schoenen kopen ligt nog net een drempel hoger. Tot ik deze superleuke thong […]

Geef een reactie

