iBOOD

iBOOD is wat men noemt een one-day deal platform waar elke dag om middernacht een nieuw product wordt geplaatst tegen een veel lagere prijs dan de normale (offline) verkoopprijs.

Ik heb deze webshop leren kennen tijdens mijn stage bij CJP dankzij mijn toffe collega’s en ik ben er sindsdien niet meer van weg te slaan! Het gebeurt wel eens dat ik de deal van de dag heb gemist, maar gelukkig niet toen deze supergoede 2-delige Sola Green Kitchen Koekenpannenset (voor maar €29,95 ipv €79,95) te koop stond (en mijn vriend en ik juist in ons appartementje waren ingetrokken):

Of toen 2 weken geleden de volledige collectie van That 70’s Show (alle 200 groovy afleveringen op 32 groovy dvd’s) voor maar €39,95 (ipv €133,99) te verkrijgen was!

De pannen werken nog steeds even goed en mijn vriend en ik zitten ondertussen nog maar aan de laatste disc van seizoen 1. Nog veel kijkplezier te gaan dus!

2 Responses to iBOOD

  1. […] Nederlandse drogisterijketen Kruidvat kan je vanaf nu ook groepsvoordelen vinden. Een beetje zoals iBood en Groupon. Persoonlijk een heel leuk initiatief, ook al bestaan er al genoeg van die ‘daily […]

  2. […] was voor mij al een hele uitdaging om eens kleren online te kopen i.p.v. cd’s, dvd’s, camera’s, … , maar schoenen kopen ligt nog net een drempel hoger. Tot ik deze […]

Geef een reactie

