Zoodey

Ik ben eigenlijk heel toevallig uitgekomen op de website van Zoodey. Deze webshop bestaat ook pas sinds 2010 en heeft nog maar weinig fans op haar Facebook pagina. Dat maakte me eerst een beetje achterdochtig, zeker toen ik las dat de verzending GRATIS is naar ALLE landen. Maar die twijfels waren nergens voor nodig, integendeel! Voor slechts $15.60 (wat ongeveer €11 is) heb ik deze leuke vintage owl necklace kunnen kopen.

Zonder extra kosten, want Zoodey verzendt gelukkig met Hong Kong Post (net zoals CD Wow!). Sterker nog, ik werd ineens verrast met een extra ketting!! Namelijk deze zwarte camera necklace, die zelfs bijna evenveel kost als de vintage owl necklace. (Die ik jammer genoeg wel al had, zoals je hier kan lezen) Of deze erbij stak omdat ik een nieuwe klant ben of gewoon per ongeluk, weet ik eigenlijk niet. Maar ik ga haar zeker een mailtje sturen met deze blogpost ter bedanking van de leuke verrassing!

Neem dus eens een kijkje op haar webshop, want ze heeft nog veel meer leuks te koop! Zoals deze zilveren peacock ring, deze schattige rabbit earrings of deze vintage elephant necklace.

Oh ja misschien toch 1 minpuntje: de verzending duurde redelijk lang, ik denk dat het iets van een 3 à 4 weken was vooraleer ik mijn pakje thuis aankreeg. Maar omdat de verzending gratis is, kan je daar toch moeilijk over klagen ;)

7 Responses to Zoodey

  1. Phara schreef:

    Hoi Lien, zag je comment op mijn blog. Ik zal hier ook nog even reply’en :), ik heb gewone wegwerpcamera’s van Kruidvat gebruikt voor het project. Ook om aan te tonen hoe simpel het kan zijn om fijne foto’s te maken!
    Leuke blog hier.
    X

  2. Polkadotflying schreef:

    Jeetje heb net je foto’s op facebook bekeken van Isle of Wight, heerlijk :D kan nu helemaal niet meer weachten te gaan zeg!

  3. Polkadotflying schreef:

    Leuke shop inderdaad, thanx voor de tip :D

  4. Polkadotflying schreef:

    daarmee bedoelde ik vooral dat ik dat nog moest zeggen hahaha ik kan hem niet editen :p

  5. […] zodra ik terug genoeg geld heb, genoeg om me niet schuldig te voelen door weer een nieuwe ketting te kopen, ga ik zeker weer eens een kijkje nemen op deze site! Of in Amsterdam zelf… Je mag […]

Geef een reactie

