ShopVIP

ShopVIP is een Nederlandse shopping community (in Vlaanderen gelanceerd door Tiany Kiriloff) waar iedere week exlusieve sales worden georganiseerd van prestigieuze A-merken tegen 30% tot 70% korting.

Omdat het een gesloten community is, moet je een uitnodiging krijgen om lid te worden. Ik had me geregistreerd voor de lancering (in oktober 2010) waardoor ik geen code nodig had. Als je zelf lid wil worden, geef me dan gewoon je e-mailadres en ik stuur je een uitnodiging!

Hoewel ik al lid ben sinds oktober, heeft het geduurd tot maart vooraleer ik er iets gekocht heb. Want je moet soms snel zijn als je iets leuk bent tegengekomen op ShopVIP! Gelukkig sturen ze elke week een mailtje waarin staat welke merken er die week verkocht worden. En toen ik zag dat er een verkoop van Joseph Joseph ging zijn, was ik er snel bij!

Ik had graag de double dish willen kopen, maar aangezien deze er niet bijstond ben ik gegaan voor de lime groene salad bowl die nog maar €29 ipv €46 kostte! De verzendkosten waren nog €5,95 extra, maar dat maakt het nog steeds goedkoper dan de originele kostprijs.

2 Responses to ShopVIP

  1. Stephanie schreef:

    Hallo!
    Ik ben al een tijdje op zoek om binnen te geraken.
    Moest jij mij willen uitnodigen, zou ik je ongelooflijk dankbaar zijn!
    Mijn e-mailadres is: demeester.stephanie@gmail.com
    Merci!!
    Groetjes

Geef een reactie

