Forever 21

Hoewel Forever 21 binnenkort ook filialen in België heeft (meer bepaald in Antwerpen en Brussel), kon ik het toch niet laten om nog snel iets te bestellen op hun website. De warme zon in de paasvakantie deed me namelijk snakken naar nieuwe tops, maar omdat ik toen moest leren voor mijn examens had ik niet echt veel tijd om te gaan shoppen.

Dan maar online shoppen ;) en aangezien mijn budget de laatste maanden nogal beperkt is, leek Forever 21 me de ideale keuze! Want die verkopen niet alleen superleuke kledij, maar ook nog eens tegen budgetvriendelijke prijzen. Zelfs met verzendkost erbij (die €6 bedroeg), heb ik 3 tops voor maar €30,14 kunnen kopen!

Dus als je net als mij niet kan wachten tot juni, kijk dan zeker eens rond op hun webshop. Daar is nog veel meer leuks te vinden…

Klein minpuntje: hun website is nogal traag en loopt af en toe vast. Ofwel ligt dat gewoon aan alle laptops waarmee ik de webshop heb uitgetest :-)

Geef een reactie

