eBay

Iedereen zal al wel eens van eBay hebben gehoord. Mijn aankopen op deze veilingsite kan ik alvast niet maar op beide handen tellen. Blijkbaar kan je bij je feedbackprofiel zien wat je allemaal gekocht hebt (ongeveer toch, precies niet elke verkoper geeft kopersfeedback) en zo te zien kocht ik op 17 maart 2007 voor het eerst op eBay, namelijk een CD-rek in gitaarvorm.

Wat ik nog meer op eBay gekocht heb: een MP4, een draagbare DVD-speler, verschillende CD’s, LP’s en DVD’s, Polaroid camera’s, flashbar, flash cubes en instant film, andere analoge camera’s en filmrolletjes, peacock oorbellen en ketting, bril-ketting, 2 tickets voor Rock Werchter 2010 (aan goedkopere prijs!), Engelse muziektijdschriften en Engelse boeken van verschillende muziekbands, en dat is zowat alles wat ik in het feedbackprofiel terugvind.

Mijn laatste aankoop is een Moleskine Recipe Journal, die ik heb leren kennen dankzij de blog van een goede vriendin. Ik heb al jarenlang een klassieke Moleskine notebook in bezit en sinds mijn Erasmus in Engeland ook een Moleskine City Notebook London, maar ik kan nooit genoeg krijgen van deze geweldige notebooks. En aangezien ik toch iets nodig had om mijn rondslingerende recepten samen te brengen, is deze recipe journal gewoon ideaal!

Moleskine zelf heeft ook een Nederlandstalige webshop, maar de verzendkosten naar België bedragen er €6,50. Terwijl die op eBay gratis waren en het zelfs minder kostte dan de normale verkoopprijs. I just LOVE eBay! :)

2 Responses to eBay

  1. Hannelore schreef:

    Plezant! Ik heb een notaboekje dat hier nog rondslingerde omgevormd tot recipe journal, ’t was mij iets te duur! Wel slim om op ebay te zoeken!

  2. […] Black Book – Mijn favoriet! Doet me denken aan de geweldige Moleskine […]

Geef een reactie

