Etsy

Etsy is een marktplaats waar je allerlei zelfgemaakte en vintage spulletjes kan kopen. Niet alleen kopen eigenlijk, want als je zelf verborgen talent hebt kan je hier ook je eigen spullen verkopen. Aangezien ik dat talent nog niet helemaal ontdekt heb, hou ik het (voorlopig) maar bij kopen.

Ik heb deze site al honderdmaal bekeken, maar dan vooral bekeken. Zoveel leuke dingen, maar (buiten een paar kleine spulletjes) altijd geprobeerd me in te houden om iets te kopen. Vooral omdat de verzendkosten niet altijd even goedkoop zijn. Tot ik deze week op de blog van Soojin een ‘Good Cheer Deal’ voor een van haar zelfgemaakte big bow canvas tote bags. Dankzij die deal kostte deze superleuke tas nog maar $15 + $5 verzendkosten (totaal: €14,35) in plaats van $24 + $6.50 verzendkosten. En aangezien ik binnen exact 2 weken in Spanje ga surfen, kan ik zo’n tas wel gebruiken (als strandtas vooral, maar ook om mee door de straatjes te slenteren).

Kijk zeker eens verder in haar winkeltje. En natuurlijk in andere winkeltjes. Zo vind je er ook toffe laptop skins, mooie vintage camera’s, originele jurkjes en nog veel meer!

One Response to Etsy

  1. […] ben momenteel op zoek naar een leuke iPhone case en de beste plaats hiervoor is natuurlijk etsy! Origineler en veel leuker dan de standaard cases. Kijk zelf […]

Geef een reactie

