Pull & Bear: shop online available

Pull & Bear Shop online available! Alleen nog niet in België… En aangezien België zelfs niet tussen de lijst van de landen staat, begin ik er voor te vrezen dat er helemaal geen komt voor België! (the horror!) Gelukkig kan ik nog altijd terecht in Brussel (Louizalaan 35), Antwerpen (Meir 71) of als ik toevallig in de buurt ben: Kortrijk (Steenpoort 2).

Voor 1 keer, heel even, zou ik toch eens een Nederlander willen zijn. Gewoon voor al dit leuks op de website te kunnen kopen en aan mijn deur te leveren. Of in een dichtstbijzijnde shop, zodat ik het nog kan passen en inleveren indien het niet zou passen. Gewoon, voordat de rest ermee weg is ;)

Btw, dibs on the striped blazer! Please oh please laat ik deze nog in de winkel vinden. ‘Cause I think I’m in Love…

2 Responses to Pull & Bear: shop online available

  1. […] Bershka, Pull & Bear en Monki zijn er nog een paar andere online shops bijgekomen. Een daarvan is Abercrombie & […]

  2. […] Thank you! Thank you Pull & Bear! Waarom? Omdat ze België toch aan de lijst hebben toegevoegd (nadat ik eerder vreesde dat dit niet meer zou gebeuren). Online bestellen vanuit België gaat nu dus ook en verzendkosten bedragen €3,95 wat goed […]

Geef een reactie

