Monki

3 oktober kreeg ik een mailtje in mijn inbox dat zei: MONKI OH-OH ONLINE STORE OPEN! en verder “WE’VE GONE LIVE! Monki Online Store has been unleashed in eighteen countries all over Europe. Join us in the Monki World and shop our autumn treasures.” En België is 1 van die 18 landen!!

Geweldig goed nieuws, vooral omdat ik er sinds mijn Erasmus verliefd op ben geworden maar helaas vernam dat ze geen vestiging in België hebben. Extra goed nieuws omdat ik juist mijn allereerste loon heb gekregen (een zalig gevoel!). Dat – en hun geweldige collectie – bracht me in de verleiding om bijna heel de website leeg te plunderen. Maar aangezien ik de eerste keer bij een nieuwe webshop liefst wat voorzichtig wil zijn, heb ik het gehouden op de Marcia Top en de Betty knitted sweater.

Als deze perfect passen en de verzending (die btw €6 bedraagt) vlekkeloos verloopt, ga ik mij waarschijnlijk nog de Clapton t-shirt, de Jossi knit en de Bibi blouse aanschaffen.

En misschien ook wel de Mimmi singlet, de silky Rita, de Katy printed top en de Chunky knit Alpina. En… alles gewoon!

4 Responses to Monki

  1. Liset schreef:

    Monki is een geweldige winkel! Ik werd ook helemaal blij van hun bericht, maar gelukkig voor mij hebben ze wel een winkel in Amsterdam :) Wie weet komt er ook snel eentje in belgie!

  2. Marlous schreef:

    Ja ik kreeg vorige week het monki magazine en daar stond het ook groot voorop! Gelukkig maar, want zelfs vanuit Nederland is Amsterdam/Rotterdam nog best een eind. Ik denk dat ik ook wel een keer wat zal gaan bestellen, ik vind vooral Betty heel erg leuk! Laat maar weten hoe het is gegaan!

  3. […] Bershka, Pull & Bear en Monki zijn er nog een paar andere online shops bijgekomen. Een daarvan is Abercrombie & Fitch. […]

  4. […] Het is al een maand geleden sinds ik mijn eerste bestelling deed bij monki.com en ik heb jullie nog beloofd te laten weten hoe het gegaan is. Aangezien ik nog aan het twijfelen ben welke compacte digitale camera ik ga kopen (tips zijn altijd welkom!), kan ik geen foto’s tonen. Maar ik hoop dat deze info genoeg is: […]

Geef een reactie

