PayPal: de toekomst van online shopping

 

Ik gebruik PayPal echt bij elke online aankoop (overal waar het mogelijk is tenminste). Een PayPal account heeft online shoppen gewoon veel gemakkelijker gemaakt, soms iets te gemakkelijk. PayPal mobiel kunnen gebruiken lijkt me dus super, maar ergens ook (nog) gevaarlijker voor mijn geld :) Maar ik kan me wel inbeelden dat ik hier gebruik van zou maken. Als er bijvoorbeeld een ticketverkoop zou starten voor een geweldig optreden en ik zou niet in de buurt zijn van mijn computer. En dat gescan in de winkel doe ik eigenlijk al, via de self-scanning service van Delhaize. Dus ja, ik zie dit wel als mijn toekomst.

En jullie? Of kopen jullie enkel via online banking?

Geef een reactie

