Playbutton

Zojuist stootte ik toevallig op een site genaamd Playbutton. Daar ontdekte ik iets geniaals: “wearable buttons that play music”! Voorlopig nog maar een beperkt aanbod, maar dat moest ik gewoon uitproberen! Aangezien die van The XX al (tijdelijk) uitverkocht is, ben ik gegaan voor die van Florence + The Machine.

De prijs van de button bedraag $24 en de verzendkosten naar België $4,33. Samen: $28,33 oftewel €21,22. Niet bepaald goedkoop, aangezien er waarschijnlijk ook niet zoveel liedjes opstaan, maar toen ik dit tegenkwam moest ik het gewoon kopen! Ben enorm benieuwd naar het resultaat en hou jullie zeker op de hoogte!

Geef een reactie

