Nieuwe online shops!

Naast Bershka, Pull & Bear en Monki zijn er nog een paar andere online shops bijgekomen. Een daarvan is Abercrombie & Fitch. Aangezien dat niet echt mijn soort winkel is, ga ik hier niet veel over zeggen. Enkel dat ze voor €10 naar België en Nederland verzenden.

De andere is River Island. Ik heb nog niets gekocht om deze nieuwe online shop uit te testen wegens een extreem dure maand, maar ik heb wel al mijn oog laten vallen op een aantal leuke dingen:

Op het eerste zicht ziet alles er goed uit. Met een redelijke prijs van £6 voor verzending. Maar ik vind toch dat ik dat eens ga moeten uittesten… ;)

Geef een reactie

