Etsy: iPhone cases

Ik ben momenteel op zoek naar een leuke iPhone case en de beste plaats hiervoor is natuurlijk etsy! Origineler en veel leuker dan de standaard cases. Kijk zelf maar:

Little Black Book – Mijn favoriet! Doet me denken aan de geweldige Moleskine notebooks

“Game Guy” – Lijkt exact op de game boy die ik (en vele anderen) vroeger had. Deze zou ik eerder associëren iPod Touch, maar vond ik te geweldig om hier niet bij te zetten.

Gadget wallet – Zeer praktisch! Ook 1 van mijn favorieten, vooral die met de nerd glasses.

Handmade owl case – Ideaal voor mijn meter, die al jarenlang alles van uiltjes verzameld. De Pacman versie en het bruine monstertje vind ik ook geweldig!

Polaroid camera – een ‘must have’ voor iemand die net zoals mij van instant photography houdt. Heel verleidelijk, maar dan verkies ik eigenlijk de Leica M8 (zie hieronder) nog net iets meer. Of de vintage camera.

Welke verkies jij? Of kan je me andere iPhone cases aanraden?

5 Responses to Etsy: iPhone cases

  1. Isaline Put schreef:

    Ik heb die game boy nog altijd, en hij werkt zelfs nog! :) Hier staan er ook wel een paar leuk bij :http://www.thefashionfolio.com/random/new-baby-on-its-way

  2. elisse schreef:

    Haha superleuke! Hier vind je er ook echt hele mooie: http://society6.com/ (wow ik zie net dat ik dezelfde link gaf als die waarnaar The Fashion Folio verwijst!)

  3. saravdv schreef:

    Die game boy blijft inderdaad een superleuke. Een knipoog naar onze “jonge jaren” :-)
    Maar die wallet vind ik ook wel sjiek!

  4. […] jullie je misschien herrinneren, ging ik begin november op zoek naar de ideale iPhone case. Hoewel ik er geweldig leuke tegenkwam op Etsy, heb ik uiteindelijk  eentje op een andere site […]

Geef een reactie

