Monki: goede & slechte ervaring

Het is al een maand geleden sinds ik mijn eerste bestelling deed bij monki.com en ik heb jullie nog beloofd te laten weten hoe het gegaan is. Aangezien ik nog aan het twijfelen ben welke compacte digitale camera ik ga kopen (tips zijn altijd welkom!), kan ik geen foto’s tonen. Maar ik hoop dat deze info genoeg is:

Marcia Top: jammer genoeg negatief

Helaas kan online shoppen ook wel eens tegenvallen. Hoewel dit ook bij offline shoppen had kunnen gebeuren. Deze top is namelijk geweldig, buiten dat de witte rand al meteen is stukgegaan bij de eerste wasbeurt. Misschien nog altijd een aanrader om te kopen, als je ervoor zorgt dat je deze top dan apart in een wasnetje steekt. Let wel op: valt iets groter/losser uit!

Betty Knitted Sweater: beste aankoop ooit!

Ok ‘beste ooit’ is misschien niet helemaal juist, maar ik ben SUPERblij dat ik deze gestreepte sweater heb gekocht. Zo blij zelfs dat ik nu ook de witte en de bruine versie ervan heb gekocht! Dan heb ik altijd een reserve ;) en heel toevallig waren de knits dit weekend juist in promotie: 50% korting!! Zalig toch.

Overtuigd? Ga dan zeker eens kijken op monki.com!

6 Responses to Monki: goede & slechte ervaring

  1. Hannelore schreef:

    Die gestreepte trui vind ik ook zo fijn! Heb ook getwijfeld toen ik de 50% korting zag, maar ik moet helaas eventjes sparen ;)
    Ik wil hem wel eens in het echt zien!

  2. Marijke schreef:

    Ik heb die trui ook! Ik ben er best blij mee, maar soms denk ik dat die trui mij dik doet lijken omdat hij zo breed valt. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :).

  3. seo services secrets

    Monki: goede & slechte ervaring | Ceci n'est pas un shopping cart

Geef een reactie

